Oblíbené produkty 

E-booky

Fit jídelníček v PDF formě

INFORMACE - sestaveno přímo pro tebe na základě podrobného dotazníků, který obdržíš ihned po zaplacení - podíváme se na tvůj dosavadní jídelníček a prozkoumáme potraviny - poradím ti, co je potřeba na potravinách a obalech sledovat  - sestavím ti jídelníček dle tvých možnosti a tvého stravování  - nebudeš počítat kalorie, hladovět a ani se omezovat  - jídla jsem jednoduché a vhodné do krabiček ( do práce, školy )  - ukážu ti, jak vypadá vyvážená strava  - jídelníček můžeš používat opakovaně - pouze jedna investice, která ti zůstane  - jídelníček je ve formě PDF - proto při OBJEDNÁNÍ jako dopravu zvol osobní odběr, který se neúčtuje.  - jídelníček vypracuji do 5 pracovních dnů  - můžeš mi kdykoliv napsat a poradit se 

699,00 Kč 799,00 Kč

E-book - BUĎ FIT PO CELÝ ROK

Novinka! A další e-book, který obsahuje 70 stran. Pokud nemáš dostatek motivace a i přesto potřebuješ změnu, tak e-book je přímo pro tebe. Můžeš si ho stáhnout do mobilu, tabletu nebo vytisknout.  Najdeš v něm informace o : 1. Cvičení  2. Tréninkové plány s podrobným popisem 3. Zdravé recepty  4. Motivační listy k vytisknutí 5. Základy zdravého jídelníčku  Jedna investice, kterou můžeš používat opakovaně po CELÝ ROK ♥  Doporučuji také zakoupit můj první e-book VELKÝ TRÉNINKOVÝ PLÁN DÁREK - slevový kód 10% na cvičební gumičky ♥ 

299,00 Kč 499,00 Kč

E-book Velký tréninkový plán - pdf

E-book je vytvořený na 4.týdny, které jsou nabité energií a motivaci.  Pokud nevíš jak začít, tak e-book tě navede na tu správnou cestu tvého tréninkového plánu. Cvičení je rozdělené po celé 4.týdny. Každý týden má podrobný rozpis cvičení s popisem jednotlivých cviků, najdeš tam také důležité informace o tvém těle, svalech, tvé tepové frekvence a další informace. E-book je vhodný pro začátečníky (bez zdravotního omezení) i pro ty co aktivně cvičí. Cvičení je sestaveno, tak aby bylo vhodné na doma.  Své pokroky můžeš sdílet se mnou přes instagram @stayhealth.cz Obsah: tréninkový plán s podrobným popisem cviků trénink sestavený na 4.týdny ( cvičíme 4 až 5 dní v týdnu ) na každý týden motivační úkoly a tréninkový rozpis - nemusíš nic sama plánovat tréninkový plán můžeš každý měsíc zopakovat cvičení vhodné na doma každý týden je podrobně vysvětlený co se v e-booku dozvíš: Něco o svých svalech, jak si naplánovat cvičení po ukončení 4.týdne, zásady pro efektivní trénink, hubnutí a zeštíhlení, jak má vypadat jídelníček v den kdy cvičíš, jak si vypočítat tepovou frekvenci, kdy zvolit kardio, motivační listy a další.. E-book obsahuje celkem 47 stran a je ve formě PDF. 

249,00 Kč 499,00 Kč