LISTOPADOVÁ VÝZVA 2021

30.10.2021

Ahoj kočky, 
už tady máme listopad a konec letního času. Což pro někoho může znamenat to, že se mu po příchodu z práce nebo školy nebude nic chtít. Mám tebe zase FIT výzvu na celý listopad a věřím, že se rozhodně nudit nebudeš! S přípravou můžeš hned začít. Každou neděli tady zveřejním výzvu na celý týden, tak stejně jako těhu výzvu. A to proto, ať tréninky nepřeskakujete a máte se na co těšit. 

Doporučuji si pořídit nějaký deníček, který tě bude v plánování a cvičení ještě více motivovat. Já mám tento ne/diář na plánování celého týdne a naprosto mi vyhovuje. Pokud se výzvy zapojíš, tak budu moc ráda za sdílení na IG. Zpětná vazba mi aspoň ukáže, že vás výzvy baví a mám v nich pokračovat. Videa, které budou ve výzvě jsem cvičila předtím, než jsem byla těhotná. A už se moc těším, až se do takových výzev zapojím s vámi. Teď nemám možnost, také cardio natočit.  

Tak pojďte do toho!


Listopadová fit výzva
Listopadová fit výzva
A na závěr mám pro vás ještě self-care podzimní výzvu ♥
A na závěr mám pro vás ještě self-care podzimní výzvu ♥

44. týden 

1. 11 - Pondělí 
FAT burning cardio - 30 minut 
Dnes si dáme pořádnou makačku. Doufám, že jste připravené. :o) Toto je intenzivní cvičení, které je ideální pro hubnutí a budování síly. Cvičení je zařazeno do skupinové lekce HIIT, takže si máknete na celé tělo. Je  Není potřeba žádné vybavení! Pouze cvičební podložku, pitný režim a ručník.


2.11 - Úterý

REST DAY  - včera to byla makačka, ale ze začátku nebudeme nic přehánět. Dnes si udělej večer po sebe a nezapomeň vyzkoušet, tento výborný recept!


3.11 - Středa  

Břicho | Cardio workout 
Dnes potrápíme hlavně bříško. Cvičení je velmi intenzivní, které se zaměřuje na vaše břišní a vnitřní svaly smíchané s cviky, které zvýší vaši tepovou frekvenci a spálí spoustu kalorií! Ten pocit po cvičení stojí opravdu za to! 


4.11 - Čtvrtek 
CORE - střed těla  
Tuto část mnoho z nás vynechává a nebo ani netuší k čemu je střed těla vlastně dobrý. Core, střed těla nebo hluboký stabilizační systém. Je to soubor svalů, které jsou velmi důležité pro celkovou stabilitu, rovnováhu i sílu. Vycházejí z něj všechny pohyby těla a ovlivňuje i jeho celkové držení. Pokud se tyto svaly správně zapojují, chrání páteř před přetížením.

5.11 - Pátek 
REST DAY - Dnes si dej odpočinek. A zítra si zase mákneme! Už jsi viděla můj nový e-book? Tak MRKNI! 

6.11 - Sobota 
Zadek | Břicho - 30 minut 
Dnešní trénink je zábavnou kombinací aktivace jádra a hýžďových svalů, která posílí zadek a břicho. Popadni podložku a pojďme společně posilovat. 

7.11 - Neděle 
Full body - žádné skákání 
Toto cvičení spálí kalorie a tuk + posílí a zpevní vaše svaly. Nebudete potřebovat žádné vybavení. 

8.11 - Pondělí
Rest day - dnes je den pro tebe. Mrkni na nějaké nové recepty na mém INSTA a uvař nebo upeč něco dobrého. ♥ 


9.11 - Úterý 
Dnes to bude masakr. 
Aktivace hýždí - budeš potřebovat odporové gumičky!!

A jdeme na to! 
Zadek + nohy = hýždě máme plně aktivována díky odporových gumiček a teď to začne teprv pálet! 

10.11 - Středa 
Rest day - tak jak jste na tom dnes? Bolí vás něco? Dnes relaxujte, dejte si pleťovou masku a udělejte si večer pro sebe. 

11.11 - Čtvrtek
HIIT Fat Burning - Toto kardio je na spalování tuků zvýší tepovou frekvenci, která pomůže zlepšit vaši kardiovaskulární vytrvalost. Cvičení je bez vybavení. 

12.11 - Pátek 
HIIT Core - Směs cardia a core ( střed těla ).  U cvičení se vám zvedne tepová frekvence a začnou se pálit tuky!

13.11 - Sobota 
Rest Day - teď se dva dny cvičilo, tak si zasloužíme odpočinek. Už jsi uvažovala nad mým jídelníčkem na míru? Mrkni jak můžeš dosáhnout pravidelné a krabičkové stravy. 

14.11 - Neděle
Břicho - bude to pořádně pálet! Dnešní zabijácké cvičení břicha obsahuje 10 různých cviků na břicho. Dnes trochu jiný formát - každé cvičení provedete třikrát, než přejdete k dalšímu! Pracujte svým vlastním tempem a samozřejmě si odpočiňte, kdykoli je potřeba.

15.11 - Pondělí 
Workout full body - tohle cvičení miluji!! Jenom ho teď cvičit nemohu, jelikož jsem ve 3.trimestru. Věřím, že si ale pořádně máknete. Cvičení je vhodné i pro ZAČÁTEČNÍKY!

16.11 - Úterý 
Workout - Cardio full body
- video je také vhodné pro začátečníky. Nepotřebujete žádné vybavení!

17.11 - Středa
Dnes je státní svátek, takže budeme také odpočívat. Co si takhle udělat večer pro sebe a nebo si odpočinout s nějakou super knížkou? 

18.11 - Čtvrtek 
Cvičení na zadek - které opravdu bude pálet!!

19.11 - Pátek
Full body s gumičkou - doporučuji si pořídit textilní gumičku! 

20.11 - Sobota 
Rest Day - dnes si zajdi na delší procházku a potom si uvař něco dobrého. 

21.11 - Neděle 
Makačka na břicho a zadek! -
budeš potřebovat odporovou gumičku a hodně energie! 


22.11. - Pondělí
Full body - cvičební plán ke stažení
Dnes jsem si pro vás připravila efektivní cvičení na posílení celého těla. Cvičební plán si můžete stáhnout a vytisknout. Každý cvik proveďte 45 sec a poté 10 sec pauza - dle toho , jak se bude cítit!

Cvičební plán full body
Cvičební plán full body