Kojení & cvičení | Po porodu do formy |

01.08.2022

Ahoj maminky, 

od narození mého Kristiánka se rozrostl můj instagram o větší komunitu maminek. Asi jako každá maminka, chce po porodu být zase brzo fit a cítit se ve svém těle co nejlépe. Já jsem měla průběh celého porodu a i těhotenství dá se říct, že v normě. Snažila jsem se být aktivní po celou dobu. V den porodu i po něm, jsem se cítila naprosto skvěle. Co vám budu povídat, asi víte, že se vzhled těla hodně změní a rozhodně není jednoduché ho zpátky zase získat. Jednou ho, ale zpátky zase získáte, jenom pro to musíte více udělat. 

Dnes mám pro vás téma kojení a cvičení. Pokud jste aktivní maminka jako já, snažíte se jít do toho naplno a chcete poradit, jak se v období kojení stravovat a co lze můžete v rámci doplňku stravy používat, tak jste tady správně. 

Čtení vám zabere zhruba 3 minuty, tak si je najděte, bude se vám to určitě hodit. 

DOPLŇKY STRAVY VS. KOJENÍ 

Asi víte, že na různých doplňcích ( suplementech ) nebo nápojích je upozornění ,,NENÍ VHODNÉ PRO TĚHOTNÉ A KOJÍCÍ ŽENY ,, . Je to uvedené z důvodu, protože nelze provádět testy těhotným a kojícím ženám. To ale neznamená, že tyto výrobky jsou nějak škodlivé pro tuto kategorií žen. Samozřejmě zde nebudou patřit různé spalovače nebo nabuzovače. Mám pro vás tipy, které lze bezpečně může každá kojící nebo nastávající maminka. Co je důležité, tak určitě dbát při výběru na její kvalitě. 

  • KENDAMUM - tento doplněk stravy velmi doporučuji, zvláště třeba po cvičení, kdy je potřeba dodat tělu potřebné živiny. Na trhu existuje několik podobných nápojů, ale co se týká složení, tak se přikláním k této kvalitě. Nápoj neobsahuje žádné umělé látky, naopak je bez palmového oleje, neobsahuje žádné zbytečné kalorie, takže se nemusíte bát, že z něj přiberete. Obsahuje také vitamíny a minerály, které lze doplnit i jednotlivě. Více o tomto produktu najdete ZDE. ♥ 
  • PROTEINOVÝ NÁPOJ - pokud zvolíte tuto cestu, tak je také zcela bezpečná. Jenom pozor na to, jaký protein kupujete! Nejkvalitnější proteiny a také vhodné proteiny v období těhotenství nebo kojení se doporučuje syrovátkový protein. Nesmí být s přídavkem žádného umělého sladidla, taktéž ani stévie. 
  • BCCA - esenciální aminokyseliny běžně se vyskytující v lidském těle. Ty mohou být pro nás zdrojem energie a v období kojení a těhotenství jsou také bezpečné. Po tréninku dodají zdroj energie a jsou skvělou regeneraci pro lidské tělo. BCCA najdete ZDE. ♥
  • VITAMÍNY - doplňte tělu potřebné vitamíny, které podpoří nejen těhotenství, ale také i kojení. Nemusí jít o vitamíny přímo pro těhotné, ale klidně můžete doplnit např. Kyselinu listovou, vit. A, B, C , D, E , K , B6, B12, biotin a další. 
  • OMEGA 3 - doplněk, který doporučuji v každém mém jídelníčku. Pokud teda nemáte v oblibě ryby, tak v tabletách to zaručeně dáte. Sledujte hlavně složení při výběru tohoto doplňku. Doplněk najdete ZDE
  • BÍLKOVINY - každá maminka ví, že v období kojení je nutno doplnit více bílkovin. A hlavně dbát na kvalitní a zdravou stravu, která nebude ničím ošizená. 
Kojení, výživa a cvičení
Kojení, výživa a cvičení

Nejnovější články na mém blogu

Přečtěte si jako první, co je nového

Na tento měsíc jsem si pro tebe připravila cvičební a motivační výzvu. Stačí si najít na každý den pár minut času a zacvičit si podle cvičebního videa. Cvičení je vhodné i pro začátečníky nebo pro ty, kteří se chystají zpátky po porodu do formy. ♥

240 g celozrnné mouky
150 g bílého jogurtu ( já použila selský bílý jogurt )
1 střední vejce
3 větší jablka
skořici na dochucení
rozinky ( pokud máte rádi )
mleté vlašské ořechy
doslaďte sirupem bez kalorii nebo stévii

POSTUP

Z mouky, jogurtu a vajíčka vytvořte těsto. Pokud se...

od narození mého Kristiánka se rozrostl můj instagram o větší komunitu maminek. Asi jako každá maminka, chce po porodu být zase brzo fit a cítit se ve svém těle co nejlépe. Já jsem měla průběh celého porodu a i těhotenství dá se říct, že v normě. Snažila jsem se být aktivní po celou dobu. V den porodu i po...