30 denní těhu výzva ♥ LISTOPAD 

31.10.2021

Ahoj těhulky,
tak vás všechny vítám v této listopadové výzvě. A následně pod novým názvem FIT ANET ♥
Věřím, že se rozhodně nudit nebudete. Každou neděli budu zveřejňovat novou týdenní výzvu a to proto, ať se máte na co těšit! 
Cvičení je vhodné pro všechny těhotné od 1. trimestru do 3. trimestru. Aktivita je přizpůsobená tak, aby tepovka nepřesáhla 140 tepů za minutu. Pokud začínáte teprve cvičit a před těhotenství nebyla žádná pravidelná aktivita, tak doporučuji cvičení zkonzultovat s lékařem popř. zařadit spíše protahování. Já se cvičení a zdravému životnímu stylu věnovala již 4 roky před těhotenstvím a nyní jsem cvičení přizpůsobila tak, abych vše zvládla. Takže jestli jste pořád aktivní, tak určitě v tom dále pokračujte! 
V této výzvě budou také cvičební videa, které většinou doma cvičím. Jelikož momentálně nemám takový časový prostor, abych zvládla videa natáčet, tak věřím, že se vám i tyto budou líbit. 

U cvičení VŽDY POSLOUCHEJTE SVÉ TĚLO!!! Přestaňte, pokud máte jakoukoli bolest nebo nepohodlí, krvácení, bolest na hrudi nebo dušnost, závratě nebo pokud se necítíte dobře.  

Abych věděla, že tohle netvořím jen tak, tak budu moc ráda za každou zpětnou vazbu popř. sdílení na IG @stayhealth.cz
NOVÝ NÁZEV @fitanet 


Listopadová fit výzva
Listopadová fit výzva

44.týden - 1. - 7. 11. 2021

1.11. - Pondělí 
Pregnancy cardio Workout 
Cvičební video vhodné pro všechny trimestry. Dejte si takovou intenzitu, kterou zvládnete. Po cvičení se nezapomeňte protáhnout.

2.11. - Úterý 
Full body Workout 
Makačka na celé tělo. Budete potřebovat jednoručky ( max 1,5 kg) . Cvičte tak jak zvládnete! 

3.11. - Středa
Rest Day 
Každá budoucí maminka by si měla udělat čas pro sebe a hlavně by měla také odpočívat. Potom už nebudete mít takovou možnost a proto si dnes udělejte čas pro sebe ♥ Napusťte si vanu ( pokud nemáte žádné rizika ) , zapalte si svíčku , uvařte si výborný čaj, udělejte si pleťovou masku a relaxujte. 

4.11. - Čtvrtek 
Pregnancy Pilates 
Dnes nás čeká příjemný těhu pilates, který vám zabere 28 minut. Tak do toho!

5.11. - Pátek 
Cardio + Pilates Pregnancy 
Cvičení je vhodné pro všechny trimestry. Intenzitu si zvolte podle toho jak zvládnete! 

6.11. - Sobota
Rest Day
Dnes máme odpočinek a pokud bude hezké počasí, tak určitě vyjděte někam ven na větší procházku. 

7.11. - Neděle
Cardio pregnancy workout
Během cvičení si máknete na celé tělo a nebudete potřebovat žádné cvičební vybavení.


8.11. - Pondělí
Full body - s gymnastických míčem
Výborné cvičení celého těla s gymnastickým míčem. Je to cvičení ve stylu HIIT s kardio, cvičením a těhotenským strečinkem na konci! Takže se příjemně protáhnete. 

9.11. - Úterý
Rest Day
Dnes je váš den. Pokud vám chybí seznam výbavičky do porodnice, tak můžete využít mé slevové kódy.

www.medela.cz  kód -15 % platí do 21.11.2021 - STAYHEALTH15
www.manulo.cz kód -15% pro prvních 5 ( stayhealth15 )  a pro ostatní platí sleva 5% ( stayhealth5 ) . Já mám z teto firmy sadu pro nastavující maminky a je naprosto boží.

10.11. - Středa 
Pilates ♥ 
Dnes to nebude žádná nuda, cvičení je vhodné opět pro všechny trimestry. Budete potřebovat jednoručky a pitný režim!!

11.11. - Čtvrtek 
Tabata HIIT - cvičte podle svého tempa! 

12.11. - Pátek
Rest day - tak co dnes podnikneme? Mrkni ke mně na INSTA a uvař nebo upeč nějaký zdravý recept

13.11. - Sobota 
Rest day - pokud to počasí dovolí, tak si zajdi na delší procházku. Popř. výlet. 
Pokud bude venku škaredě, tak vyzkoušej cvičební video. 

14.11. - Neděle
Tak jakou aktivitu sis včera vybrala? Pokud jsi cvičila, tak si dnes zacvič s porodní asistentkou. Video je v češtině a já si ho moc oblíbila. 
Pokud jsi necvičila a byla na procházce, tak si zacvič video z předchozího dne. ♥


15.11. - Pondělí 
Tak půlka je za námi a dnes si dáme podzimní odpočinek. V poslední době, už je pro mně cvičení náročnější. Jsem ve 3.trimestru, takže ocením hlavně cviky na protažení svalstva. 

16.11. - Úterý 
Workout ball - budete potřebovat gymnastický míč. Cvičení je vhodné také jako prevence od bolesti a přípravou na porod. Cvičení začíná protažením svalstva. Je výborné také před bolesti zad! 

17.11. - Středa 
50 - minut pilates s gymnastickým míčem 
Když je dnes ten státní svátek, tak budeme hodinku věnovat sobě a miminku. ♥ Cvičení není nijak náročné a je vhodné pro všechny fáze těhotenství se zaměřením na rovnováhu, stabilitu pánve a pohyblivost páteře.

18.11.- Čtvrtek 
Určitě to nebudeme s cvičením přehánět. Dnes nás čeká pauza. Už máte vybrané nějaké dárečky na Vánoce? Začněte trochu plánovat! ♥ 
Já mám pro vás super TIP! 
Udělejte radost své rodině a nechejte jim udělat něco na památku z rodinných fotek. Mám pro vás slevový kód na různé fotoalba a vyvolání fotografií. 

Slevový kód ANET15, který bude platit až do 31.12. 2021 - uplatnit ho můžete na stránce www.laab.cz

19.11. - Pátek 
Dnes budeme také odpočívat. Formu budeme pořádně ladit po porodu! Teď se snažte věnovat více času pro sebe. Udělejte si večerní koupel a nebo si sepište jaké recepty budete chtít vyzkoušet. 

20.11. - Sobota 
20 minutové prenatální silové cvičení  - Těhotenské cvičení se závažím (1., 2. a 3. trimestr)

21.11. - Neděle 
30 minutové cvičení na celé tělo ♥ 


22.11. - Pondělí 
Rest Day - dnešní den věnujte zase pro sebe a nebo se pusťte do většího úklidu. 

23.11. - Úterý
Full body - cvičební plán ke stažení
Dnes jsem si pro vás připravila efektivní cvičení na posílení celého těla. Cvičební plán si můžete stáhnout a vytisknout. Každý cvik proveďte 45 sec a poté 10 sec pauza - dle toho , jak se bude cítit! 

Cvičební plán workout
Cvičební plán workout

Výzva na další týden 22. - 28. 11 , bude zveřejněna již v neděli 28.11